Kızlar benim 19 unda adet olmam gerekiyordu 4 gün gecikti 1 aydır hem eşim korunuyor hemde ben doğum kontrol hapı kullanıyordum fakat. Saatleri azıcık karıştı şuan Regl olamıyorum dün erken gebelik testi yaptım negatif bugünde kaset testen yapayım dedim en başta negatifti testi çöpün üstüne koymuştum 3 saat sonunda baktığımda silindik çizgi var dı