Minikbirprenses btlbge biberondan içerken bizimkide biraz içiyor sonra glamaya başlıyor böyle biseymi acaba bir şekilde zorluyorum içtiği kadar iciyorum herzaman yapmıyor
Kartanesi26_ btlbge ben de şu an aynı durumu yaşıyorum saatlerdir aç asla yemiyor sağdığım sütü de içmiyor korkuyorum nolacak böyle sonu nereye kadar sürecek geçicidir inşallah
btlbge Minikbirprenses bende zorluyorum muhakkak içiriyorum o an uyku da dahi içiriyorum ama mama değişikliği yaptım kustu hep mamayı sevmedi Ne zaman geçecek acaba
Kartanesi26_ btlbge çişli bezi yok resmen yaa iki damla yapıyor o da turuncu olmuş artık çünkü ne süt içiyor ne mama o kadar yoruldum ki geçsin istiyorum artık geçmeyecek diye korkuyorum 😰
btlbge Kartanesi26_ çok geç gördüm canım umarım bu atak geçmiştir Bebekte sıvı kaybı olur öyle bir durumda mutlaka doktora götür