Annesininguzusu hayırlısı olsun canım ama bence gidiyordur ya benim eşimi de oraya verme ihtimalleri var 2 gün Suriye diğer günler mesai demişler zaten şuan da karakolda 5. Bölgede ev gelince yine de izin veriyorlar tabi branşı da önemli ulaştırma olduğu için böyle