Belli dönemlerde oluyor bu. Eğer ek gıdaya yeni başladıysanız yavaş yavaş artırın mamayı da ona göre azaltırsınız.oğlum 15 aylık olmak üzere mesela sabah ve akşam 9 ölçek veriyorum ama illa bitirsin diye zorlamıyorum.misal ek gıdayı bitirmiyorsa mamayı ona göre arttıralım ya da tam tersi.bir de sık sık değil de 2 saatte vermeyi deneyin