Oğlum 21 aylık Emmeyi bıraktırmak zoruma gitmiyorda beynimdeki düşünceler durmuyor lütfen bi destek olun yaşadıklarınızı anlatın 🥹sanki emzirmeyi bırakınca beni sevmeyi bırakırsa ya da benim diğer insanlardan bi farkım kalmazsa onun kalbinde diye çok üzülüyorum benden bağı kopucakmış gibi geliyor ben onun kalbinde ayrı bi yerde olmak istiyorum oyun oynasam dışarıya çıkarsam zaten bunları çevremdeki herkes yapıyor sanki emzirirken ben farklıydım herkesten ve artık o farkım kalmıycak oğlumun kalbinde diye çok endişeleniyorum
• diğer bir korkumda bıraktırayım derken ya güvenini bana olan sevgisini azaltırsam diye varmı tecrübeliler bi yardımcı olur musunuz