Aralık ayında normal sprail taktırdım 3mayista adet oldum 8inde bitmesi gerekirdi biti sanıp ilişkiye girdik fakat ayın 10una kadar oldum daha sonra kesildi adet olcakmis gibi hep karnım ağrıdı bugün ayın 23 bugünde tam kahverengi değil sarıya yakın lekelenmem oldu sprailden dolayimi yoksa gebelikmi bilemedim ? Bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim randevuda bulamadım gidemedim