Kızlar önümüzdeki hafta sonu oğlumu 2. Ay kontrolüne götüreceğiz (2,5 aylık olmuş olacak o zamana) muayene için direkt göz bölümüne mi yönlendiriyor çocuk doktoru yoksa kendisi mi kontrol ediyor. Göz teması kurmasında ve gözü ile takip etmesinde bir sıkıntımız yok şükür