Merhaba bebeğim 7 aylik bu aralar sürekli ağlayarak veya çığlık atarak uyaniyor , tam ben yatağıma giriyorum onu hissediyormus gibi ağlayarak kalkiyor o kadar yoruldum ki , ek gida sürecindeyiz artık ondan sebepmi ağırmı geliyor yoksa diş sancısımı gelişim surecimi bilmiyorum ama uykusuzluk mahvediyor