Tuba1998 Doğum yapalı 23 gün oldu. Ama inanılmaz terliyorum. Geçici mi bu ne zaman geçer? Gündüz gece sırılsıklam oluyorum. Fenalık geçircek gibi oluyorum. Enseme sıcak vuruyor. Bilen yazabilir mi?
KendiEvimdeDeplasmandayim Tuba1998 benimde öyle olmuştu 40ım cıkarken geçmişti. Cok kötü kokuyodum duş alsam bile terliyodum aralık sonunda doğurdum bide havalar soğuktu
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Tuba1998 Doğumdan sonra terlemek normal diyorlarda. Geçici olsa ne olur ki, bunaltıcı havalarda yaklaşıyor vala. Şimdi bile çok sıcak 🔥 🤷🏻♀️
Kuzularinanasi Tuba1998 hormonlardan ilk aylar oluyor oyle sonra geciyor ama tam ne zmn gecer bilemem kisiye gore degisebilir.bnn de olmustu .ztn simdi yaz geldi yaz bitene kadar devam eder
Tuba1998 KendiEvimdeDeplasmandayim kimisi 3 ay kimisi emzirme dönemi bitene kadar falan yazmış. Çekilecek bir şey değil bu ya. Sıcaktan fenalaşma hissi geliyor
Tuba1998 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ben normalde çok terleyen bi insan değilim. sıcakta bile el ve ayaklarım terlerdi. Şuan her yerim aşırı terliyor