Kızlar henüz 10 günlük bir bebeğim var 2800 doğdu ama daha sonra kontrole gittiğimizde 2630 çıktı bugün tekrar gittik kilosu 2670 çıktı doktor sütün yetmiyor maalesef ek takviye ver dedi şırınga ile ama nasıl yapacağım bilemiyorum mamayı ne kadar koymam lazım aptamil aldım. Bu arada önce meme veriyorum sonra mama