arasbek 8.5 aylığız Biberona nasıl alıştırabilirim öneriniz var mı avent lansinoh timy tippe denedim 30 cc anca içiyor 15-20 dk da sonra istemiyor sütüm de azaldı çişli bez sayımız da lütfen bi akıl verin
ebruliss arasbek lansinoh tutmadı bizimki sevmedi yani bende mamajoo kullanıyorum isterseniz bide onu deneyin
eymenku Kaşık veya enjektör deneyin biberona göre daha zorlayıcı bı yöntem ama en azından beslemiş olursunuz en olmadı EDS yönetimini deneyin