Kızlar merhaba. Oğlum haziranda tam 3 yaşında olacak ve ben haftaya tuvalet eğitimine başlamak istiyorum. Ama şuan hiç bir şekilde tuvaletini söylemiyor. Saklanıp kaka yapıyor ama gelip bezi değiştirelim bile demiyor anca artık çok rahatsız olursa değiştirelim diyor. Altını değiştirirken bez takmak işkence istemiyorsan çişini kakanı bana söyle tuvalete oturup yapalım diyorum ama tık yok. Ben gene de başlamak istiyorum artık sizce başkamam doğru olur mu?
Bir de neler almam lazım?
Geceleri bizim aramızda yatıyor kendi yatağına geçiricem ama muhakkak gelmek isteyecek gece kaçırmaları için bizim yatağa ne gibi bir çözüm yapmam lazım?
Deneyimliler yardımcı olursa sevinirim.