yaz1 bunun bi zorunluluğu yok kişinin kendine bağlı bi isteğidir bu. Mesela bizim buralarda doğu mevlüdü ve sünnet düğünü olur. Yeni doğduğunda ve sünnet olduğunda(ya da sonrasında) ben ikisini de seviyorum ve mevlüdü yaptım ama sünnet düğünü için 2.oğlanın da büyümesini bekleyeceğiz Allah izin verirse o şekilde yaparım 🤲🏻