muzikcianne Ahh kolik bizim kabusumuz ya benim bebeğimde kolikti ne çektik 6 7 saat ağladığı oluyordu delirmemek için direndik en son çareyi battaniye sallamakta bulduk çünkü ne yaptıysak susmuyordu duş aldırma,arabayla gezdirme,bebek arabasıyla gezdirme,elektrik süpürgesi,piş piş,plates topunda hafif tempolu hoplama yani ne varsa denedik 3 buçuk 4 aylık filandı tam olarak sustuğunda Allah yardımcınız olsun çok zor. Benim bebeğimde kolik,reflü,idrar yolu enfeksiyonu ve alerji vardı o yüzden bu kadar çok ve uzun saatler ağlıyordu maflor damla var onun etkisini gördük doktora götürün detaylı muayene etsin biz o dönemler 3 doktora takipliydik en son gittiğim doktor buldu ne oldugunu şuan 12 aylık hâlâ o doktora gidiyoruz