bebekgoktug onlyy yaptırdığınız hastanenin adını yazın örnegin yozgat şehir hastanesi Laboratuvar sonuclatı yazın onların kendi sonuç sayfası çıkar ordan gerekli bilgileri doldurunca ögreneblirsin
Zeytin-gozz1 onlyy 1 ayda çıkmıştı. Telefonuma SMS yoluyla bildirilmişti çıktığı o şekilde gidip sonuç öğrenmiştim devlet hastanesinde.
onlyy Zeytin-gozz1 benimde çıkmış mesaj geldi ama göremedim E nabızdan randevu da bayramdan sonrasına var 🥲
Zeytin-gozz1 onlyy olsun bayramdan sonraya kalsın zaten bikac gün kaldı. Hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah
berna52 onlyy tabi ki çıkar, teste gerek kalmazdı hatta muayene sırasında dr da görür. Sizde iltihap da yok sonuca göre
onlyy berna52 rahatladım valla çocukta düşünüyorum biraz endişeliydim sonuçlar çıkan kadr suan içim rahatladı