obobok Annesininguzusu kırklareliliyim. Huzur dolu bi yerdir. İstanbulda yaşıyorum :) vizede güzeldir.
Ecem__ Annesininguzusu 5 yil oldu biz trakyadan gideli heryeri bilirim.trakya askeri yinden cokkk yogun bir yer ..hatta surgun yeri diyorlar 😊 insallah birliginiz rahattir canim
Annesininguzusu Ecem__ yaa bende az çok araştırdım suriye ırak taraflarına gönderiyor diyorlar bilginiz varmı bu konuda peki
Ecem__ Annesininguzusu aradan baya zaman gecti pinarhisar ada arazide 20 gun kaliyorlardi nisan ayi gibi.belki suanda ortam guzeldir umarim cok mutlu olursunuz..sehir olarak guzel o konuda rahat olun.