tur7_ Kızlar dün menenjit aşısı olduk iki bacaktan da bacağının birinde çok kızarıklı oldu yaşayan var mı acaba ne zamana geçer doktora götürmelimiyim bebeğimin eli kadar büyüklüğü 1.5 yaş
Gokturkmom tur7_ Bizde de kızarıklık oldu ama çok büyük değildi geçiyor yavaş yavaş yapılalı 4gün falan oldu
oykununanneesi tur7_ sol bacağında kızarıklık olabilir dedi hemşire. İkinci dozu attırdık dün. Bizde hiç bişey olmadı