Elfbkrcer Hanımlar bebeğimde öksürük,hapşırık ve ara ara burun akıntısı olmaya başladı dünden beri kayınvalidem ıhlamur ver dedi biraz biberon ile sizce iyi gelir mi ?
ahmetseliminannesi Elfbkrcer Benm oğlumda 2 hafta bu şekildeydi verdm ıhlamur ama pek faydasını göremedim sanki yinede deneyin biraz rahatliyorlar ama
minnikavokadom Elfbkrcer bize doktorumuz ıhlamuru önerdi ama 6. Aydan sonra tabi balgam söktürücü özelliği falanda var ıhlamurun iyi gelebilir deneyin derim. Geçmiş olsun 🌸