Tuta 3 yıl kaldık biz en sevdiğim yer oldu diyebilirim en güzel dostluklari orda bıraktım sosyallik açısından biraz kısıtlı ama piknik yapılacak yerleri arkadaşlıkları güzel bir devlet hastanesi var avmsi yok merak ettiğiniz bişey olursa cevaplarım kiralar her yerde olduğu gibi ordada yüksek Hakkari neticede evler genelde eski ama yeni yapilarda var evi biraz erken tutmnizi öneririm ev sıkıntısı çok oluyor