Selamm kızlar benim kızım 4 aylık oldu ama hala kala gaz sıkıştırıyor zaten kucağımda emmiypr artık o pozisyonda gaz rahatsız ediyor herhalde yatarak emziriyorum bazen onda bile emip hala yüzüme bakıyor ıkınıyor uykusu olmasına rağmen gaz damlası kullanıyoruz ama son ayımız ve ben de kimyon çayı yapıp içiyorum nohut vs gaz yapan şeyler tüketmiyorum ama sanırım süt tüketmem ikimizi de rahatsız ediyor ne zaman nasıl geçecek bu olay 😢😢