Layddiana hiç yedirmedim , evde yaparkende yoğurtla değilde kefirle yapıyorum bayılıyor, muz ,bal ,herhangi bir meyve daha bızz bızz (genelde yabanmersini, çilek, frambuaz oluyor) harika oluyor. Sıvı olursa pipetle içiyor katı olursa kaşıkla. Bazen donmuş muzla yapıyorum dondurma diye diyor.