KendiEvimdeDeplasmandayim biz çok memnunuz ulaşılabilir , detaycı ,açıklayıcı sorun yaşamadık hiç. bizim ailenin çocuklarının dru ablamda götürüyor , bizde sağlık çalışanıyız memnunuz . Daha önce muaynehanesi vardı yaklaşık bir yıl oldu geçeli Nilüfer doruğa . Çık eskiden de çekirge doruktaydı