Kızlar oğlum 3 buçuk yaşında 3 4 kelimelik cümleler kurabiliyor.Renkleri bilmiyor sarıya mavi maviye başka bir şey diyor.Buyuk küçük ve tane gibi kavram bilgisi yok.Rutin kontrollerimiz vardı geçirdiği hastalıklardan dolayı gelişimi geride kalınca takip edildik gelişimsel pediatri tarafından.Normalde oğluma adını soyadını yaşını baba ve annesinin adını sorduğumuzda söylüyor ama doktor sorunca söylemedi hiç birini büyük küçük ağır hafif bunlar ile alakalı bir kaç şey sordu onlari da bilemedi renklerde aynı dekilde Mesela oğlum 10 A kadar sayıyor ama bana 3 tane top ver desek bilmiyor.Doktor özel eğitim önerdi ama biz rapor çıkarmak istemiyoruz.Gercekten özel eğitimden fayda görenler var mı ?Biz rapor çıkarmadan özelden destek alalım istiyoruz.Faydasini görenler yazarsa sevinirim.