Oğlum 6 aylık şu an, kiminle konuşsam gece artık beslenmemesi gerektiğini, kesintisiz uyuması gerektiğini söylüyorlar. Ne yapmam gerektiğini de bilemiyorum artık. Gündüz içmediği sütü gece içiyor bir süredir, ona da çözüm bulamadım. Kesintisiz mi uyuması lazım, öyleyse ne yapmalıyım ?