ksvgii Kızım 3 kilo doğdu 1. Ayında 4200 dü kilosu 2. Ayında 4300 olmuş Az mı kilosu? Hemşirede bir şey demedi ama doktora gitsem mi kararsız kaldım
syldz61 ksvgii canım benim ilk ay kilosu güzel ayda 1 kilo 200 gram almış. Ama 1 ayda 2 ay arasında sadece 100 gram görünüyor dediğine göre yani doktora gitmen gerek evet
syldz61 ksvgii ya da acaba tartı mı yanlış ölçtü yani ayda 100 gram alması normal değil Bir de sizin gözünüzden kaçmaz zaten 100 gram olsa anlarsınız büyümemiş olur çocuk.
Alyehus ksvgii ilk 3 ay aylık en az 500 gram almasını bekliyoruz demişti bize doktorumuz. Az almış gibi duruyor. Bence bir doktora danışın 🌸
ksvgii syldz61 evet onu bende düşündüm çünkü ben bebeğimin ağırlaştığını hissediyorum bezi dar gelmeye başladı hatta kıyafetleri küçüldü bi anda ama tartıda öyle görünce şaşırdım yinede bi gideceğiö doktora içime kurt düştü
syldz61 ksvgii gidin tabi. ilk 6 ay aylık sonra 9. Ayda 1. Yaşta şeklinde gitmek gerekiyor kontrollere