3000 tl ile girdik 5000 istedi ilk sene verdik sonra 10 olsun dedi yaptık şimdi 20 istiyor eşimle hep konuşuyoruz versek ne yapacağız elimize ne kalacak vermesek çıkarmak isteyecek 2 sene kontrat var daha ama zıtlaşsak eninde sonunda çıkartacak bende çok yoruldum taşınmak istemiyorum eşim tefe tüfe oranına göre yapıp yollacağım dedi haklarımızı bilmiyorum bilgisi olan var mı ? Çıkarabilir mi kontrat bitince çıkarabilir mi ne yapmalıyım