Nigdeli 2,5 yaşında bir kızım var onun akıllı uslu sakin olmasına güvenerek 2. Çocuğa karar verdim beraber arkadaş olurlar büyürler dedim ve ikizlerim oldu şu an 3 aylıklar. Aynı şekilde kızım çok değişti ilk zamanlar sevip öperken şimdi uyandırmak için bağırıyor beşiklerine vuruyor bir saniye gözümden ayırsam bebeklere bile vuruyor aşırı huysuzlaştı eline gelen her şeyi fırlatıyor bebekler korkup zıplıyorlar sürekli. İnşallah geçici bir süreçtir bence kıskançlıklarını bu şekilde dışa vuruyorlar bazen kızımdan nefret ediyorum insan çocuğundan nefret eder mi 😂 beni çok bezdiriyor çok bağırıp kızıyorum inşallah düzelir sizinki de benimki de …