ada99 dışardayken gerçekten zor oluyor. Ben de oğlumu parka çıkaracaktım bisikletine binmiyor, yürüteyim desem yoldan vızır vızır arabalar geçiyor kendini yola atmaya çalışıyor tehlikeli, o esnada da apartmanın garajındayız balkonlarda insanlar falan var hafif kızdım bisikletine binmiyosan eve götürüyorum seni dedim ama içimden de diyorum ki kesin birileri çocuğa eziyet ettiğimi düşünüyor şuan🙄 sonra ne oldu kavga kıyamet biraz yürüdük neyseki teyzenin biri köpek gezdiriyordı halimi gördü sen bisikletine binmezsen köpek bincekmiş dedi öyle olunca oğlumun bi binesi geldi 🙈 yani halden anlayan insan olduğı gibi anlamayan da çok ama anneler zor durumda kalıyor bu inatlardan sebep