alperenrabia2903 Arkadaşlar bebeğim 2 aylık gündüz uykularımız hiç yok sallıyorum saatlerce uyuyo gibi 10-15 dakika maksimum uyuyo gözlerini geri açıyor uyumayınca huzursuz oluyor akşamları da bas bas bağiriyor ayni sorunu yaşayıp da çözüm bulan var mi
Tazeanneveminigi alperenrabia2903 2 ay 10 günlük kızım. Nerdeyse 1 aydır böyle ve hiç düzelmedi. Kızımın hem çok gazı var hem de kolik. Ben o yüzden diye düşünüyorum ama hala aynı ve çözüm bulamadım. Sanırım huyu böyle. Sevmeyecek uykuyu. Kucağımdan inmiyor hiç. Bırakınca da ağlıyor çünkü uykusuz… çok yorucu olmaya başladı
alperenrabia2903 Tazeanneveminigi aynı şekilde bizimki de çok gazlı ve kolik bir bebek akşamları artık en son dermanı kalmıyor o şekilde uyuyor ama gündüzleri gerçekten çok yoruluyorum ne zaman geçecek bu süreç merakla bekliyorum