Hayır sizin paranıza yada mallarınıza birşey olmuyor eşinizin maaşına icra geliyor 4/1 oranında ama onu da bankaya gidip yapılandırma gbi birşey yapın yoksa ödediğimiz halde faiz biniyor borç bitmiyor gbi birşey oluyor başımıza geldi çok çok sonra öğrendik bu durumu mecburen faiz binmesin tekrardan diye borç harç bulup ödedik