Newmommmm Hayırlı cumalar bayanlar. Oğlum 4 yaşında 1-2 saat dışarı çıkıp oynasa bacağım ağrıyor diyor. Dün gece de uykusundan uyandı bacağının ağrısından. Biraz ovdum. İnşaAllah 1 haftaya kalmaz bi çocuk doktoruna göstereceğim. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi ? Doktora gittiniz mi ? Ne dedi ? Halk arasında büyüme ağrısı deniliyor. Youtube da baktım büyüme ağrısı diyip geçiştirilmemeli diyor. Var mı böyle bir şey yaşayan ?
26merve26 Newmommmm büyüme ağrısını bende çocukken çok yaşadım şuan oğlum da yaşıyor ama oynarken falan olmuyor genelde gece yatınca çıkıyor ve bi gece oluyor sonra uzun bi süre olmuyor
Huma_kus34 Newmommmm genelde çocuklarda bacak agrilari büyüme aşamasında oluyor onun dışında bilgim yok
GezginPaNDa Newmommmm sürekli mi oluyor arada mi . Benim de küçükken arada olurdu , oglumunda 4 5 ayda iki gün oluyor . Ama sürekli değil 4 5 ayda büyüme ağrısı
Minel-inannesi Newmommmm büyüyodur, boyu uzuyodur, çok hoplayip zıplıyorlar bide. Durduk yere çarpmadan düşmeden morarma yoksa pek endişe etme demişti benim doktorum. Ama siz yinede gösterin doktora, gitmişken bide rutin tahlillerini yaptirtin😊
Newmommmm 26merve26 evet eşimde hatırlıyor ben küçükken benimde çok ağrırdı diyor. Bizde oynarken bazen durup oturmak istiyor. Sonra biraz daha oynayınca toparlamaya başlıyor
Newmommmm Huma_kus34 aynen bende öyle biliyordum. Ama ağrılar geçmeyince bi araştırma gereği duydum 😔
Huma_kus34 Newmommmm bacak konusunda ben de hassasım çünkü kızım küçükken kemes vs falan takmıştık alfac acılarından dolayı
Newmommmm GezginPaNDa sürekli oluyor. Her dışarı çıktığında veya günlük rutini bozulup biraz yürümek zorunda kaldığında hemen başlıyor bacağım ağrıyor anne ağrı kesici versen içsem olur mu diyor. İlk başlarda kışın evdeydi yazın yeni yeni çıkıyor normaldir falan dedim. Ama gece uykusunu bölecek duruma geldi artık. Bir yandan hemen evham yapıp korkmak aklıma kötü şeyler getirmek istemiyorum bir yandan da ya önemli bir şey varsa diyorum. Özellikle bugün youtube da bir iki video dinledikten sonra daha da bi şey oldum ya
Newmommmm Minel-inannesi evet bende büyüyordur diye pek önemsemedim. Ama bugün youtube da doğduğundan 2-3 yaşına gelene kadar çok hızlı bir büyüme oluyor neden ağrımıyorda 4 yaşlarında başlıyor bu ağrı falan dedi. Bir kaç şey saydı. Annelik iç güdüsü olarak bir evham yapmadım değil yani
Newmommmm Huma_kus34 biz de küçükken gittik. O zamanlar yürümüyordu sürekli kucak istiyordu. O zamanlar doktor ayağının biri içe basıyor demişti. Acaba bacak ağrısı ondan mı diye düşündüm. Bir de youtube da bir kaç neden saydı. Bu da beni düşündürdü
Minel-inannesi Newmommmm 2 3 yaşlarda çok ağrı kavramını, ağrı karşılığında ilaç icilebilcegini vs. pek bilinçli olmuyolar ne kadar da olsa. Çocuğunuz artık kendi vücudunun farkındalığını yaşıyo çok şükür😊
Huma_kus34 Newmommmm olabılır içe başak cocuklar oluyo doktorun yönlendırmesiyle düzelir inşallah daha yaşı küçük
kirazmevsimi_ Newmommmm daha çocugum kucuk ama yigenimde cok cekmistik. Gun icinde hicbir sey yok gece oldu mu baslarda bacagim bacagim diye. Doktor giderlerdi her sey normal en son doktoruda buyudugu icin oluyor demisti 😀
Newmommmm kirazmevsimi_ bizim ki sadece gece değil ki. Gündüz dışarı çıksın 1 buçuk 2 saat oynasın toparlamaya başlar. Gece uykusundan uyanır bacağını sürekli hareket ettirir. İstemsiz eli bacağına gider
KLORAK Newmommmm büyüme agrısı olabilir, büyüme atagı denilen, benim de çok olurdu kızımın da oluyor 2 yaşında, huysuzken bebekliginden beri masajla uyurdu
Newmommmm KLORAK valla inşallah öyledir ya. Bugün hasta oyun veya dışarı çıkmadı ama yine de bacağım ağrıyor diyor. Eli bacağına gidiyor