Seryy_ gulnazaslan güzel fikir aslında olabilir☺️ bazen özelden yazma durumu oluyor ondan daha kolay olur mesajlaşma 🫣
[silindi] ZeydsMom hahahah ay ben bir de şunu merak ediyorum burda özelden yazmak demek aslında 2 kişilik tartışma başlatmak demek ya yazışmaları mod’lar görebiliyor mu? Gören bir mod beni bu konuda aydınlatabilir mi acabaa
momas [silindi] görüyor maalesef çok saçma özelse özel kalmalı. Birine insta kullanıcı adımı vermiştim özelden ihtar yedim ordan biliyorum…
NariNariKiminYari [silindi] ben sordum görülmüyormuş ama yasaklı kelimelerde veya şikayet edildiğinde görülüyormuş
[silindi] momas hah tam etiket yapmıştım siz yazdınız. Evet mantıken görülüyordur ben de öyle tahmin etmiştim. O zaman mesajlaşma özelliği mantıklı
[silindi] momas Göremezler. Sen açık açık özelden instagram yazdıysan eğer filtreli kelime olduğu içn yöneticiye bildiri gidiyor. Ondan dolayı uyarı alıyorsun. Normalde özel mesajı hiç birinin görme yetkisi yok.