Kızım 18 Nisan 2020 dogumlu 5yaşında şuan 60aylik eylülde 65aylik oluyor bildğigime göre yaş değil ay olarak hesaplanıyor okula başlanırken chatade sordum 66ayliktan itibaren 1.sinifa imza bile verip baslatabiliyorum ben diyorum bu sene Eylül’de ana okuluna bslicak eşim diyor hayır seneye anasinifina baslicak ondan sonraki sene 1.sinif chat diyorki 2026da Eylül’de 76aylik olucak 1.sinif zorunlu olucak beni bir aydinlatinnn