durubebek_ Sağlık ocağı Vegaferon isimli damla yı verdi ama ben bunu kullanmayacağım d vit Ocean kullanıyorum bunu da ondan mı alsam içeriği güzel bebeği rahatsız etmeyecek bir marka öneriniz var mı
ada00 durubebek_ ilk ocean mom kullandık içeriği temiz değil diye bestiron geçtik ama bestiron sevemedim kokuyor gibi geliyor bi yere dökünce çıkmıyor leke bebeğimde sevmedi ocean da hiç sorun yaşamıştık Beyaz di rengi şuan 19 aylıgiz tahlil güzel çıktı 12 ayda bıraktık şükür
gzdfn0 Bestiron damla kullanıyoruz biz içinde C vitamini var içeriği temiz portakal aroması olduğu için içimi de rahat 🌸
ada00 durubebek_ ilk iki kutu ocean kullandık sonra bestiron geçtik tahlil güzel çıkınca bıraktık 12 ayda bestiron sevemedim ben kokuyor gibi bişey yanı siz yine de ebe veya çocuk doktoruma danışin yalnis yönlendirmektedir istemiyorum bestiron içeri temizmis ondan genelde onu kullanıyor buradaki anneler de