__euu Merhabalar bebeğim 1 yaşına girdi gece sürekli mama için kalkıyor. Mama içmeden uyumuyor. Nasıl kestiniz
__euu sibeldogu onu birkez denedim uyanınca su içirdim ama birazcık içti uyumadı gene mama verince uyuyor
sibeldogu __euu sızın kararlı olmanız gerek bir iki hafta sonrasında bebeğiniz durumu kabullenecektir 3-4 gün denedim olmadı deyip vazgeçerseniz aglayınca mama. Vereceğinizi bilir
zenginoldum __euu kararli olmayinca olmuyor.. mama bitti artik al ayran ic dedim bagirdi cagirdi ,evet susmani bekliyorum dedim. 3-5 gun surdü.o da umudu kesti.