İyi günler kızlar ben şu an ücretsiz izindeyim bebeğim 10 aylık ama 2 ay erken doğduğu için gelişimi,her şeyi 8 ayla uyumlu.Ben başta bir sene ücretsiz izin daha kullanırım diyordum ama eşim ekstra bir iş yapıp bizi rahatlatmadığı için ve kendi bizi düşünmeden habersiz kredi çekip 14 bin her ay krediye kesildiği için tek maaşla zorlanıyoruz.5 aydır kendim için bir lira harcama yapmadım o kadar söyleyeyim.Bu durum beni sıkıyorlarmış hissi veriyor seneye annem farklı şehirde ama yatılı gelip bakmasını isteyeyim mi?Yoksa bir sene daha sabredip kendim mi büyüteyim kızımı?Eşim tüm yaptıklarına rağmen annemle anlaşamadığı için annemin bakmasını istemiyor,bakıcıya tam zamanlı en az 30 bin vermeye razı ama ben şu an bakıcıya emanet etmem.