tugba65 Merhaba arkadaşlar 5 gün sonra 4 aylık olacaz ama uyu aralığını hep şaşırıyorum bu ayda olan bebekler kaç saat uyanık kalmalı?
sydaglsen tugba65 yanlış hatırlamıyorsam 2 saatte bir ama bebekten bebeğe değişir. Tavsiyem çocuğunuzun ağlamasını dinleyin çok net eee eeee diyerek ağlamaya başlıyorlar.
3erkekannesi__ tugba65 6 aylık prematüre ikizlerim var düzeltilmiş yaşları 4 buçuk ay genelde 1.30 2 saat arası uyanık kalıyorlar düzenli uyurlarsa 3 defa uyuyorlar
badekuzeyguneyldz tugba65 4 ay 13 günlük ben beşikte uyutuyorum en fazla 2 saat sonra ağlıyor genelde ağlatmadan uyutuyorum uzun uyursa 3 kere ama yarım saat uyuyup kalkıyor o zaman 4 kez oluyor
tugba65 Hımm evet bende şimdiye kadar 1 saatti 1,5-2 saat yapmaya çalışıyorum ama çok ağlıyor inanılmaz direniyor uykuya sallamaktan derman kalmadı ayaklarımda yaa ( meme yok mama ile besleniyor)
hakinhakin 4-6ay arası 2-2.5 saat yazıyordu birnsayfada. Bende öyle uyutuyorum. Memede uyutmayi tam bıraktım derken disnsancilari engelledi 🫣yeniden memede uyuyor. 🥲
hakinhakin tugba65 gündüz benim dışımda kimsede uyumuyor ki memeden dolayı hu biraz zorluyor beni..yoksa tabi rahatlık yat yanına ver memeyi uyu 😬😁
aldirtmaz m167 ah benimki de öyle ayaklarımda 1 saat falan uyuyor indirdikten 10 dk sonra uyanıyor nasıl düzelecek bilmiyorum.Yani gündüzleri uyudu diyip hiç bir işe kalkışamıyorum hemen uyanıyor
tugba65 3erkekannesi__ ayy yok ya günde 4-5 kez gündüz uyutuyorım tski gece uykusuna geçene kafar ve hepside sallayarak oluyor hemde öyle böyle değil uykusunu alana kadar ayağımda 😥
3erkekannesi__ tugba65 bende sallayarak uyutuyorum ikisinide 😅 uyanana kadar ayakta duruyorsa vay haline işin çok zor