Allah nasip ederse ağostosta doğum yapıcam bazıları var bazıları ypk diyorlar alam varmı ?
babylove_ şubatta doğum yaptım 3 aylık oldu ikizlerim hala almadım
babylove_ şimdi cb açıklama yapıyor 28 mayısta toplu olarak ödeme yapılacakmış
1.5 ay oldu ikincim doğalı hala devam ediyor gözüküyor.
lisansli_Mom49 ay hadi inş geriye dönük ödeme de yapılır
lisansli_Mom49 inşallah 🙏🏻
teacherikizannesi öyle dendi toplu yapılacakmış