Günaydın kızlar tam bir aydır meme reddi mama reddi yaşıyoruz doktora gittik bütün değerlere bakıldı idrarında enfeksiyon çıktı tedavi gördük tedavisi bitti şu an yeni bir idrar verdik ve reflü için şurup kullanıyoruz antibiyotik tedavisi uygulandığı bazı saatlerde bir günde 3-5 kez anca emiyor kısa kısa ve sütüm yeterli gelmiyor artık mamayı içmiyor ağzına zorla sıkıyorum 2-3 saatte 60 milim mama içiyor günde 120 milim sadece mama alıyor başka kabul etmiyor onu da ağzına sıkarak tabii ki bir haftada 6 kilo 115 Gr dan6 kilo 175 gram olmuş
Doktor enfeksiyon ve antibiyotik tedavi sürecinde kilo alımının yavaş olduğunu veya alamadığını normal olduğunu söylüyor ama bu beni çok korkutuyor hala neden düzelmiyor nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum artık ciddi anlamda çok yoruldum ve çok çok çok çok çok beni rahatsız etmeye başladı bebeğimin ciddi bir sorunum var artık diye düşünüyorum başka ne yapabilirim bana yardım edin bulunduğun bölgede değil başka illere de götürdüm bebeğime sadece devlet değil özel veya kliniklere götürdüm ama yok bu beslenme reddini aşamıyoruz doktorla görüşsem ek gıda dönemine mi başlasak çok yoruldum gerçekten bana akıl verin artık ne yapacağımı bilmiyorum çocuğum aç hissediyorum çok üzülüyorum çok huzursuzum mutsuzum üzgünüm bana yardımcı olun lütfen teşekkür ederim çok uzun oldu ama çok fazla stres üzüntüdeyim nasıl attı