hassasanne3 Geçenlerde çocuğumun 2. ay aşısını yaptırdım fakat normalde Beşli karma yapılması gerekirken Altilı karma yapıldı. (1.ay hepatit b aşısı olduk) Herkesinki mi böyle yoksa bize mi böyle denk geldi.
anneyimmmben hassasanne3 altılı derken ne diyorsunuz 3 tane aşı oluyorlar işte verem zatürre karma aşı Size özel bişey yoktur Mantıken herkese aynı uygulanıyor
CuteBadesMama hassasanne3 aşı çizelgesi değişmiş deniliyor ama fikrim yok, geçmiş olsun, üstte kalsın. 🌸
CuteBadesMama hassasanne3 dediğim gibi yeni çizelge detaylarını hiç bilmiyorum. Bilen anneler yardımcı olurlar size 💞
ayseayliz hassasanne3 Aşı takvimi değişmiş bütün bebekler yeni takvime göre aşılanıyor benim kızımds öyle oldu. Bende sordum 1.ayda hepatit b oldu diye. Elimizde artık 5 lı karma yok zaten o yüzden 6 lı karma olcak dediler