Merhaba benim bebeğim 10 aylık oldu nerdeyse 5.aydan beri meme reddi sorunu vardı bir süre sonra gündüz emmeyi tamamen bıraktı gece emmeye devam etti. Gündüzleri de hep elektrikli pompayla sağım yapmaya çalıştım. Ama çok hareketli bir bebek ve artık sağım yapacak vaktim olmuyor oyüzden sütüm çok azaldı. Gece de doyurmamaya başladı. En azından 1 yaşına kadar geceleri emmeye devam etsin istiyorum. Bu açıdan şarjlı pompa almalı mıyım sizce? En azından gün içinde memeyi uyarmak için faydası olur mu? Çekim gücü çok az diyorlar fayda eder mi bilmiyorum. Mochi kullananlar memnun mu ? İyi yorumlar da var kötü yorumlar da var kararsız kaldım