Yaademm kızlar yüksek katta oturuyorum 14. Kat balkona boydan plise yaptiricam balkon takımım krem rengi bu simli olanlar dikkatimi çekti farklı duruyo sanki varmı kullanan renk konusunda yardımcı olun ya
sibeldogu Yaademm simli almayın temizlerken dokuluyor ben 5 yıldır kullanıyorum koyun gri benmki güneşi engellemesi için koyu renk almıstım açık renkte içeri daha çok güneş giriyor
sibeldogu Yaademm yok benimki simsiz olanı birinin evinde görmüştüm zamanla simler dökülüyor dedi o memnunmuş pek benim tarzım değildi