avkatanne ben makineyle yapıyorum. Köy sütü kullanıyorsanız önceden kaynatmanız gerekiyor, kaynar dahi koyabilirsiniz. Hazır sütle yapacaksınız soğuk dahi koyabilirsiniz. Aldığınız makine hakkında fikrim yok tabi kendi yaptığım şekliyle anlatıyorum, benimkinin derin iç tenceresi ve kavanozları var. Hangisiyle yaparsam yapayım makine adım adım uyarı veriyor. Tat sensörünü takmanızı istiyor. Tat seçenekleri var damak tadınıza göre seçiyorsunuz. Mayayı eklemenizi istiyor. Maya olarak yayla maya kullanıyorum, sütle çözdürüyorum, bir önceki mayaladığımdan yoğurdum kaldıysa onu sütle çözdürüyorum, makine eklememi istediğinde ekliyorum. YouTube’da çekenler oluyor, aldığınız makineyle ilgili arama yaparsanız mutlaka denk gelirsiniz. Güle güle kullanın 🌸