Kızlar yoğurt almıştım organik üstünde de tarihi yazıyor skt ben ama oğluma bazen mayalarken ekşi falan oluyor çevremde de ev yoğurdu yapan yok zorlanıyorum bu yüzden şimdi hazır bulmuşken küçük poşete koyup maya olarak koydum çıkardım şimdi sulanmadı hâlâ kıvamı güzel yada tadında değişiklik olmadı kullanmamda skaınca olur mu gıda mühendisine sorun dedi aldığım yerde ya nerden bulayım gıda mühendisi 🤦🏻♀️