Öncelikle günaydın 1 hafta gibi sürede Öncelikle 2 tane parca düşürdüm kasik ağrım bel ağrım var adette daha yeni bitmişti doktora gittim 2 cm kistin var dedi düşük diye suphelendim ben zaten düşse bile ne kanda belli olur ne idrarda ne ultrasonda bence en az 2 3 hafta geçmesi lazım sizce düşük müdür acaba ?