btlbge bir doktora danışın bence. 3.5 aylıkken atak haftasına girdik biz aynı şeyleri yaşadık. Mama, meme reddi. Doktorumuz karanlık, sessiz ortamda dene dedi uykuda besledik sürekli. Mama içmek istemiyorsa, kilo alımı normal sınırlardaysa 5. Ayda ek gıdaya başla diyebilir. Biz 5 te başladık şuan 7 yiz mamayı hâlâ gönüllü içmiyor ☺️