Alyaderin13 Sevgili anneler merhaba 😌bebeğim 3 aylık olacak neredeyse. Ben uni baby yeni dogan ıslak havlu kullanıyorum ve biraz pahalı bılırsınız sizde. Bir tık altı diğer ıslak havlulara geçebilirmiyim sizce. Kullanan varmı aranızda ne olabilir mesela
Sarisin Alyaderin13 sleepy natural yenidoğan kullanıyoruz internetten alınca uyguna geliyo tavsiye ederim içerik açısından da temiz
Ikrazumra19 Alyaderin13 bende 6 ay uni baby kullandim daha sonra ebebegin kendi markasi olan baby me islak mendili aliyorum uni baby ile ayni cok guzel tavsuye ederim
Damlaemir-04 Alyaderin13 bnde ilk doğduğunda e bebek baby me markasını kullandm simdi molfix izotonik sulu mendil kullanyorm bebegmn vücudunu felan siliyorum rahatlıkla kulalnblrsnz ben memnun kaldm bütçe olarak hemen hemen aynı fiyatlar.
Alyaderin13 Sarisin evet bunu da araştırıyorum kullanan çok var. Galiba bunu alıcam ben teşekür ederım 😇
Drnk Sarisin benim pişik oluyo ne kullansam başlarda o ıslak mendili kullandım bişey olmadı sonradan pişik oldu şimdi pamuklu suyla siliyorum
Ikrazumra19 Alyaderin13 rica ederim hatta 2.hamileligim ve dogum sonra bu defa direk baby me basliycam 😊 ve ebebegin indirimi vsr bu ay bakin bence hosunuza gidicek
HYM Unibeybi yenidoğan daha sonra slepy şimdi ise molfix izotonik sulu ıslak mendili kullanıyorum üçünden de memnun kaldım