3 gün önce basldim. Gündüzleri. Pis diyor bakıp gidiyor ama gece istiyor ağlıyor sürekli bnde surup ağzına veriyorum emiyor ama sabır taşıyla bize hiç acı gelmiyor öneri verebilir misiniz
İlk gün ve 3 defa kalktı emmeye ama 2 gün 2 defaya düştü. İlermemiz güzelmi sizce bilgi verebilirmisniz