yavruaslanlar Kızlar benim evim 1+1 aynı bahce içerisinde kayınpederimin kirada olan evi bize teklif yaptılar kendi evinizi kiraya verin buraya girin kimse size cık vs diyemez dedi sağolsun iyi insanlar 8 senelik evliyim şimdi şöyle bu eve demin girdim bu halde tadilat vs cok masraflı oluyor ve var olan bir borcum var 70 bin üstüne borç yapıp komple dıs cephede dahil demir parmaklıklar boyatıcam fiyat aldım bu gördüğünüz alanlar kapılar dahil iç dıs boyama dusakabın ve banyo dolabı dahil 85 bin tl tutuyor tabi tasınma etme 100 bin tl sizce boyama iyi olur mu tezgah mutfak dolapları hep boyanıcak aqua cool diye bir boyayla yorumlarınızı bekliyorum fikir olarakta? evde suan kiracı var.. dış cephesi de böyle? komple badana boya demirlikler 4 kapı demir kapısı 15 bin fiyat verdi kucuk tuvalet banyo mutfak ara fayanslar komple 45 bin dedi banyo küveti dolabı kucuk yere de 15 bin dediler nasıl fiyatlar sizce?
tugrulreis yavruaslanlar bence fiyatlar gayet makul oturup heryeri kalem kalem düşünüp bir bütçe oluşturulsa. Kayınpederiniz kiradan düşer mi peki onlar bu konu da destek olurlar mı. Yapılsa daha temiz olur tabi. Birde boyama elinde sonunda soyuluyor deforme oluyor bilginiz olsun.
suhedaaaaa yavruaslanlar 100bin çok iyimser bir fiyat. Usta tanıdık mıydı? Malzemelere o fiyatı biçmiş, işçiliğe ayrı bir fiyat istiyor olmasın? Maliyeti az tutup bir şeyler yine yapılabilir bu eve ama en az 200-300 lazım gibi.
karan3535 yavruaslanlar kendi evin daha iyise buranın kirasını sana versin madem destek olmak istiyor neden masraf yapacaksın ki kirasını al bence
MamaUygarVibes yavruaslanlar eğer benim evimin kirasinida kayınpeder alacaksa ben evimden çıkıpta bu eve girmem kuzum. Yaptırsan bile sürekli sıkıntı çıkarır gibi geldi bu ev. 🌸
GezginPaNDa İşini iyi yapan usta ise güzelce yapar ama imkan varsa bütçeyi arttırıp komple yaptırın banyo mutfak 300 500 gider ama 10 sene rahat oturursunuz
tugrulreis yavruaslanlar bazı ustalar taksit yapıyor yada parça parça yaptırabilirsiniz. Bu arada tadilat yaptırmak inşaattan daha zor valla hep bir şeyler daha çıkıyor. Genel olarak ev yapılsa büyük ama. Kız zaten kira almayacaklarmış şimdi tekrar okudum. Hiç düşünme boya işlerini yap gir kendi evinin kirası sana kalırsa borcunu kapatır sonra kısım kısım yaptırırsın.
newmo yavruaslanlar canım evet böyle veriyolar ama kendi evimden biliyorum banyoyu 35 bine anlaştık kırdı döktü yok boruları eskimiş üstüne yapsam boru patlat yok demirleri söyle sıcak su giderini yaptı tesisatı komple söktü adam e tadilatı bırakta diyemiyorsun kırdı döktü 100 bini geçik sürdü lanet olsun dedim en sonunda
avkatanne bana da 80-90 la bu ev hallolmaz gibi geldi. çok iş varmış gibi gözüküyor. eşinizin başka kardeşi var mı? evi adam ettikten sonra başkasının hak iddia etmesi üzücü olur çünkü.
yavruaslanlar avkatanne var ama aralarında öyle bir durum yok durumu cok iyi awmdeee yeri var öyle söyliyim
Zeytinpekmez avkatanne yavruaslanlar ben olsam hiç hayır demem seve seve geçer otururum . Dışardaki açık alanı da çocuk mis gibi yapar keyfime bakardım. Ev sizin olduktan sonra bugün olmasa bile yavaş yavaş istediğin gibi yaptırırsın . Bnce çok güzel teklif hiç düşünmeyin bile
bisenakillisinzaten yavruaslanlar ben evi çok beğendim sanırım bide müstakil çok rahat olursunuz. Bu dediğiniz yerler de yapılsa çok daha güzel olur. Sizi en çok yoran banyo olur. Diğer yerler daha kolay yapılır. Ama inan hangi eve çıkarsan çık mutlaka bı tamir edilcek yeri oluyor.
avkatanne yavruaslanlar Allah daha çok versin sevindim inşallah gönlünüze göre içini halleder sağlıkla oturursunuz.
newmo yavruaslanlar banyoya sakın girme yani çünkü göreceksin adam girince yok tesisat eski diye masraf çıkaracak sana sen evi güzelce boya mutfak dolabı yaptır yeter banyon boyansın güzel olur
tugrulreis yavruaslanlar canım büyük ev daha iyidir bence boyat temizle gir imkanın o kadar varsa sonra yapılıyor inan annemden biliyorum biraz sürüyor ama oluyor. Bütçenizi borcunuzu harcamanızı sen bilirsin tabi. Benim tek diyeceğim fayans boyama işi soyuldu bizim yaptıklarımız yeniletmek daha mantıklı.
2bebeannesi158_ yavruaslanlar iyidr 45 bin boya masarafina vermek cok sacma üstune para koyup sifirdan yaptirin yani omürlük bile degil o boyalar