Arkadaşlar bebeğim 28 aylık. İkinci azı dişlerini geçen ay tamamladı. Şuan ağzında 20 dişi tam. Benim sorum ise şu; 5 yaş dişlerinin erken çıkma ihtimali var mı ? Sürekli eli dişlerinde dişlerim açıyor diyor halbuki tüm dişleri tamamlandı. Dün dişlerini fırçalarken baktım hakkaten de en arka alt tarafı bembeyaz ve şiş. Üst tarafında bir şey yok. Acaba yer mi yapıyorlar? Başına böyle bir şey gelen var mıdır